نکات کلیدی برای آگاهی بیشتر در پیش‌ خرید آپارتمان در ولنجک

خرید مسکن با هدف سرمایه‌ گذاری

اما در تمام طول حرفه ‌ام در املاک و مستغلات کار کرده‌ام. من از ترکیبی از مشاغل از راه دور، شلوغی های جانبی، یک تجارت آنلاین و سرمایه گذاری در املاک و مستغلات برای تامین مالی سبک زندگی منعطف خود استفاده کرده ام. و شما حتی گزینه های بیشتری از آنچه من استفاده کرده ام برای شما باز است. من از سال  شخصاً کار نکرده‌ام. ایده را برای کسب درآمد از املاک و مستغلات بدون خروج از خانه یا از هر جای دنیا امتحان کنید.اکثر سرمایه گذاران زمین هرگز روی زمینی که می خرند پا نمی گذارند.

خرید مسکن با هدف سرمایه‌ گذاری

آنها قطعات را با تخفیف از هزاران مایل دورتر می خرند مشاورین املاک عالی و در عوض،سپس آنها را به قیمت کامل می فروشند یا به صورت عمده به سایر سرمایه گذاران زمین می فروشند.هر سرمایه گذار زمین از استراتژی خود برای یافتن معاملات استفاده می کند،از پست مستقیم گرفته پیام های متنی، تماس با مالکان مضطرب در مورد فروش مالیاتی،سلب مالکیت یا اما اصول اولیه یکسان است: شما دارایی های از بازار را پیدا می کنید، کم خرید می کنید و گران می فروشید.در برخی موارد، این به معنای خرید بسته ها برای چند صد است.

خرید مسکن با تأثیر اقساط

سرمایه گذاری با پول نقد کم و جلوگیری از سردردهای مالی آسان شود .وام ها تنها سردردی نیستند که از آن دوری می کنید این امر باعث می شود که سرمایه گذاران زمین مجبور نیستند با نوسازی، پیمانکاران، بازرسان املاک، یا مدیران املاک مشکل داشته باشند.می خواهید یاد بگیرید که چگونه کار می کند؟ دوره سرمایه گذاری زمین ما را املاک و مستغلات شما همچنین می توانید بدون از خانه در املاک اجاره ای یا ورق زدن خانه سرمایه گذاری کنید. فقط به شریکی نیاز دارد که تمام کارها را برای شما انجام دهد.

خرید مسکن با تأثیر اقساط

برای تسلط بر سرمایه گذاری با لباس خواب خود بررسی کنید .شرکای خاموش در معاملات این معمولاً به این معنی است که شما پول بیشتری به دست می آورید، در حالی که آنها کار پیدا کردن معاملات، نظارت بر بازسازی، مدیریت و غیره را انجام می دهند. به عنوان مثال، ممکن است از سرمایه سرمایه گذاری را به دست آورید، اما مالکیت را به اشتراک بگذارید.اگر با یک متخصص با تجربه همکاری کنید، همه چیز خوب و خوب است. فقط در با تجربه را در نظر بگیرید که چیزی که آنها به روی میز می آورند کار و تخصص باشد.

ارزش افزایی

صورتی همکاری با یک کهنه کار یادداشت های خصوصی را قرض دهید بسیاری از سرمایه گذاران حرفه ای املاک و مستغلات نمی خواهند از سهام خود صرفا برای پول اضافی صرف نظر کنند. آنها ترجیح می دهند پول را قرض کنند برای سرمایه گذاری در املاک مسکونی،و سود آن را بپردازند.این روش دیگری برای کسب درآمد از املاک و مستغلات ارائه می دهد. چکی بنویسید و جریان سود را در هر ماه تماشا کنید. شما یک سند قانونی به نام سفته را امضا می کنید که وام را از نظر قانونی لازم الاجرا می کند.

ارزش افزایی

فقط به سرمایه گذاران باتجربه ای که می شناسید، دوست دارید و به آنها اعتماد دارید وام بدهید. قبل از اینکه پولی که به سختی به دست آورده اید را تحویل دهید، از طرف دیگر، می توانید یادداشت های خصوصی را بخرید و بفروشید. سوابق آنها را به دقت بررسی کنید همچنین می‌توانید هنگام فروش قطعات زمین، تأمین مالی مالک را ارائه دهید. از آنجا که می‌توانید معامله را به‌عنوان یک قرارداد اقساطی ساختار دهید و به دلیل اینکه قوانین تخلیه و سلب مالکیت برای ضعیف ‌تر است ریسک بسیار کمتری در مورد این یادداشت‌ها متحمل می‌شوید.

خط آخر

به این قسمت در مورد سرمایه گذاری یادداشت با دهید.زمانی که مالکان متخلف در پرداخت بر دارایی خود برای چندین سال متوالی کوتاهی می‌کنند گر کنجکاو هستید که بیشتر بدانید می‌توانید به صورت مجازی در حراج‌های آنلاین برای حق‌های مالیاتی یا اسناد مالیاتی پیشنهاد دهید در فروش مالیاتی خریداری می کنید.هر فرآیند خاص خود را برای بازیابی مالیات بر اموال معوق دارد.شما حق علیه ملک خریداری می کنید که سپس می توانید آن را سلب کنید به اضافه بهره را به شما می پردازد یا دارایی خود را به شما می سپارد.

شما مستقیماً ملک را در هر صورت، مالک یا مبلغ بدهی می توانید فرآیند را از راه دور اجرا کنید. حداقل تا جایی که واقعاً مالکیت ملک را به دست می‌گیرید پس احتمالاً شما یا کارمند تان باید به آنچه با پول شما خریده نگاه کنید.من بیش از یک دهه است که قیمت کامل مسکن را پرداخت نکرده ام. و اولین تجربه من در مورد هک خانه اجاره دادن یک اتاق در خانه اولم به یک هم خانه بود.اجاره خانه او بخش عمده ای از پرداخت وام مسکن من را پوشش می داد.من و او همچنین دوستان خوبی شدیم، که بعداً به فعلی او نیز افزوده شد.

Similar Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *