آینده‌ای مطمئن با پیش خرید آپارتمان در منطقه ولنجک

author
0 minutes, 0 seconds Read

تحقیق و شناسایی بازارهای امیدوارکننده

شما باید درآمد بالقوه خود را از خرید ملک تخمین بزنید تا ارزیابی کنید که آیا این یک سرمایه گذاری خوب است یا خیر شما می توانید این محاسبه را با در نظر گرفتن درآمد منهای هزینه ها درآمد و تقسیم آن بر نرخ سقف یا نرخ بازده سالانه ای که انتظار می رود یک ملک سرمایه گذاری ایجاد کند، انجام دهید. یک نرخ سقف خوب به طور کلی در نظر گرفته می شود.آیا جاذبه‌های فرهنگی یا ورزشی، پیاده ‌روی، یا تعداد زیادی پارک شهری وجود دارد که یک شهر را حتی مطلوب‌ تر کند.

تحقیق و شناسایی بازارهای امیدوارکننده

چه نوع سرمایه ‌گذاری‌های در محل انجام می‌شود، و شهر یا جامعه چه برنامه‌هایی دارد؟پیش فروش آپارتمان مسکونی در ولنجک موسسه زمین شهری و شرکت مشاوره و مالیات جهانی هر ساله در گزارش گرایش‌های نوظهور در املاک و مستغلات خود به برترین بازارهای مسکن برای سال آینده نگاه می‌کنند و دورهام نرخ بیکاری کمتری نسبت به میانگین ملی و درآمد متوسط ​​سالانه بالاتر از میانگین ملی دارند.که نه تنها عوامل مهمی مانند مسائل اقتصادی و مالی، بلکه مسائل اجتماعی سیاسی و واقعی را نیز در نظر می‌گیرد. مجسمه خانه‌ای کوچک بالای قرار دارد.

اقتصاد اشتراکی و تأثیر آن بر بازار

یکی از بهترین مکان‌ها برای سرمایه ‌گذاری در املاک و مستغلات اجاره‌ای در سال آینده است که بخشی از آن به دلیل مشاغل با فناوری پیشرفته در مثلث تحقیقاتی این منطقه است. در حالی که تقریباً یک سوم  خانه‌های خود را اجاره می‌کنند،این نرخ درصد و در دورهام تا حدی به دلیل جمعیت زیاد دانشجویان، اما همچنین به دلیل جمعیت جوانی که برای کار به اینجا می‌ روند. دلایل دیگر برای سرمایه گذاری در میانگین قیمت مسکن در رالی و دورهام به ترتیب است و طی سال گذشته به طور پیوسته افزایش یافته است.

اقتصاد اشتراکی و تأثیر آن بر بازار

مشاغل در مثلث پژوهشی فراوان هستند. در واقع، پس از آستین در زمینه فرصت‌های شغلی فناوری دومین نفر است.خانه های مجزای یک خانواده رایج ترین نوع مسکن هستند.متوسط ​​اجاره یک آپارتمان در است که نسبت به سال گذشته داشته است.موجودی کم، تقاضای بالا، افزایش قیمت‌ها، بازار کار رو به رشد: همه اینها معادل دستوری برای رونق بازار مسکن در آستین است. این شهر به شرکت‌هایی که به اینجا می ‌روند معافیت‌های مالیاتی ارائه کرده است، از این پیشنهادات استفاده کرده‌اند.

توسعه زیرساخت و دسترسی

نقل مکان به آستین در سال از آنچه در بود است، و تگزاس همچنان ساکنان جدید را جذب می کند.نرخ بیکاری آستین حدود. است که بسیار کمتر از میانگین ملی است. یا به طور کامل را کرده‌اند یا دفاتر بزرگ راه‌اندازی کرده‌اند. هزینه زندگی در آستین بسیار کمتر از است .اجاره ها به طور پیوسته در حال افزایش هستند، اگرچه متوسط ​​اجاره بها در هر ماه مقرون به صرفه است.بازار املاک و مستغلات آستین یک شرط طولانی مدت خوب است: متوسط ​​اجاره یک آپارتمان از ارزش خانه های آن نزدیک به افزایش یافته است.

توسعه زیرساخت و دسترسی

پیش ‌بینی خانه نشان می‌دهد که ارزش خانه‌های منطقه شهری نسبت به سال گذشته افزایش یافته است و پیش‌بینی می‌شود تا مه افزایش یابد.نمایی از مرکز در مقابل تابلوی شگفت انگیز خوش آمدید بازار بی ثبات بوده است و شاید یکی از بزرگترین رکودها در کشور در طول رکود بزرگ را تجربه کند اما بازیابی آن بر اساس تعدادی از عوامل مانند هزینه پایین زندگی، عدم مالیات دولتی و محیط کسب و کار متنوع بوده است. به علاوه، این یک حرکت آسان برای  است که می‌توانند از راه دور کار کنند.

خط آخر

بر اساس آخرین سرشماری، جمعیت آن از سال افزایش یافته است. جمعیت منطقه مترو آن بیش از است.این شهر که مدت‌ها توسط گردشگری و مهمان‌ نوازی هدایت می‌شد، به صنایع بهداشتی، فناوری پیشرفته، و صنایع املاک تجاری متنوع شده است رشد بی سابقه ای از جمعیت را تجربه می کند..هیچ مالیات برای افراد یا شرکت ها وجود ندارد و اشکال دیگری از مالیات های مربوط به تجارت نسبت به سایر شهرها وجود ندارد. طبق گزارش منطقه می تواند شاهد رشد فروش و قیمت ترکیبی در است که نسبت به سال قبل داشته است.

یکی از داغ ترین بازارهای فروش در در حال حاضر است.یکی از نقاط قوت اقتصادی متنوع آن است، با شغلی برای افراد در هر سطح درآمدی. این یکی از پایین‌ترین نرخ‌های مالکیت خانه را دارد و اجاره بها نسبت به خرید مقرون به صرفه‌ تر است و تقاضا برای واحدهای اجاره‌ای در سال‌های اخیر به شدت افزایش یافته است.در حال افزایش است. در واقع، در فاصله را در میان شهرهای کشور با سریع ترین رشد در مطالعه دارد.از شهرها آپارتمان ها یا خانه های خود را اجاره می کنند در حالی که این رقم در سطح ملی است.

Similar Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *